Základní škola a Mateřská škola Osek
Úvod arrow Projekty arrow Individualizace
Škola pro život - individualizace výuky
Friday, 08 April 2011

 

 

Registrační číslo

CZ.1.07/1.4.00/21.0022

Název projektu

Škola pro život – individualizace výuky

Příjemce

Základní škola a Mateřská škola Osek, okres Rokycany, příspěvková organizace

Datum zahájení realizace

13. 9. 2010

Datum ukončení realizace

31. 1. 2013

Finanční podpora 

621 204,00 Kč

 

Hlavní cíle projektu
Hlavním cílem projektu bylo podpořit tyto oblasti:

1.     Čtenářská a informační gramotnost

2.     Matematické dovednosti

3.     Cizí jazyky

4.     Přírodovědné předměty

5.     Finanční gramotnost

 

Výstupy projektu
               

1.     Čtenářská a informační gramotnost

Žáci byli podpořeni formou individualizace – půlené hodiny a v rámci ověřování vytvořených sad. Konkrétně se jedná o půlené hodiny z českého jazyka (4x36 hod.), ve kterých byli podpořeni žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a žáci se slabším prospěchem. V půlených hodinách byl žákům věnován individuální přístup.

 

 

2.     Matematické dovednosti

Žáci byli podpořeni formou individualizace – půlené hodiny a v rámci ověřování vytvořených sad. Konkrétně se jedná o půlené hodiny matematiky (2x36 hod.), ve kterých byli podpořeni žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a žáci se slabším prospěchem. V půlených hodinách byl žákům věnován individuální přístup.

 

 

3.     Cizí jazyky

Aktivita je zaměřená na vytváření podmínek pro zvyšování kvality výuky cizích jazyků. Dva pedagogové absolvovali třítýdenní kurz anglického jazyka v zahraničí s rodilým mluvčím, který pomohl rozvíjet mluvní projev pedagogů.

Žáci byli podpořeni formou individualizace – půlené hodiny a v rámci ověřování vytvořených sad. Konkrétně se jedná o půlené hodiny anglického jazyka (2x36 hod.), ve kterých byli podpořeni žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a žáci se slabším prospěchem. V půlených hodinách byl žákům věnován individuální přístup.

 

 

4.     Přírodovědné předměty

Žáci byli podpořeni formou individualizace - půlené hodiny přírodovědy a fyziky (4x36 hod.), ve kterých byli podpořeni nadaní žáci a v hodinách se věnovali především empirickým činnostem. Na podporu přírodovědné gramotnosti se pořídily nové mapy a atlasy, pomůcky na pokusy a zkoumání.

 

 

5.     Finanční gramotnost

V oblasti finanční gramotnost byly vytvořeny dvě sady vzdělávacích materiálů po 36 ks, které se následně ověřily se žáky.

Finanční gramotnost 8

Finanční gramotnost 9

 

 
< Předch.   Další >
© 2019 Základní škola a Mateřská škola Osek
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.